Seikkailusunnuntai Repovedellä 18.8.19

18.8.2019

MLL:n Valkealan yhdistyksen Seikkailusunnuntai Repovedellä 18.8.2019

Seikkailusunnuntai on koko perheen ilmaistapahtuma, jossa joukko paikallisia yhdistyksiä ja järjestöjä kokoontuu päiväksi toimimaan yhteistyössä lasten ja lapsiperheiden iloksi.

Tapahtuma keskittyy Lapinsalmen ja Ketunlenkin ympäristöön, jossa on mukavaa toimintaa niin lapsille kuin aikuisillekin. Tapahtumassa pääsee ylittämään Lapinsalmen maksuttomalla Seikkailuviikareiden venekuljetuksella, sillä silta valmistuu syys-lokakuussa. Määkijänsalmen ylitys tapahtuu Ketunlossilla.Tutustu Karjalan prikaatin retkivarusteisiin ja kurkista telttoihin! Luvassa on myös kalastusta, tehtävärasteja, luonnossa liikkumista sekä tietenkin makkaranpaistoa ja eväiden syömistä.

Seuraa tapahtuman ilmoittelua sekä tarkemmat tiedot mm. bussikuljetuksista nettisivuiltamme täältä sekä Facebookissa MLL Valkeala