Seikkailusunnuntai 18.8.19

MLL:n Valkealan yhdistyksen Seikkailusunnuntai Repovedellä 18.8.2019 klo 13-17

Vuonna 2013 järjestimme yhdistyksen 90-vuotisen taipaleen kunniaksi Seikkailusunnuntai-tapahtuman Repoveden kansallispuistossa. Tuolloin aurinkoinen ja lämmin sää houkutteli lähes 1000 kävijää seikkailemaan. Tapahtumaa on toivottu uudestaan ja 18.8.2019 tuo toive toteutuu!

Tapahtumassa pääsee ylittämään Lapinsalmen maksuttomalla Seikkailuviikareiden venekuljetuksella, sillä silta valmistuu syys-lokakuussa. Määkijänsalmen ylitys tapahtuu Ketunlossilla. Lapinsalmen nuotiopaikalla voi tutustua Karjalan prikaatin retkivarusteisiin ja pääsee kurkistamaan telttoihin. Luvassa on kalastusta Valkealan Kalakerhon opastuksella ja Valkealan ladun Metsämörri-polku. Lapset pääsevät ratsastamaan keppihevosrataa ja kokeilemaan Selänpään VPK:n järjestämää sankoruiskutusta. Matkalla saat energiaa seikkailuun myös Kouvolan Lakritsista ja Kaslinkin Aito Mustikkakaurajuomista. Reitin varrella ohjelmaa ovat järjestämässä myös Partio ja Valkealan seurakunta. Seikkailusunnuntaina Repovedellä voi törmätä yllättäviinkin tuttuihin, kuten Maretariumin Hanna-haukeen ja Kääk-dinosaurukseen!

Ensimmäiselle 500 kävijälle tarjoamme makkaran ja tikkupullien paistoa sekä nokipannukahvit. Tapahtumassa ei ole myyntiä, joten omia eväitä ja juomista kannattaa varata mukaan. Mukaan on hyvä varata myös säänmukaiset retkeilyvarusteet, kengät joilla on hyvä kävellä ja omat wc-paperit.

Seuraa tapahtuman ilmoittelua kesän aikana nettisivuillamme sekä Facebookissa MLL Valkeala. Tapahtumaan järjestetään ilmainen bussikuljetus Valkealan ABC:ltä ensimmäiselle 100 henkilölle. Voit ilmoittautua bussikuljetukseen nettusivujemme etusivulta

Ketunlenkin reittiesitteeseen voi tutustua tästä linkistä. Tapahtumassa jaetaan kartta, jossa näkyy eri toimintapisteet. Repovedellä retkeillään roskattomasti, joten tuothan tullessasi pois omat roskat. Tapahtumalla on säävaraus.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tapahtumaamme tukee JEV-säätiö.