Pomppusunnuntai 12.10.2014

Nyt pompitaan yhdessä! Järjestämme lapsille uudenlaisen ilmaistapahtuman, Pomppusunnuntain, Valkealatalolla sunnuntaina 12.10.2014 klo 14–17.

Liikuntasaliin tuodaan erilaisia pomppulinnoja sekä pomppurata, jotka saavat pienet lapset ja koululaiset hihkumaan riemusta. Mikä parasta, pomppiminen on ilmaista! Lapsille rakennetaan myös hauska temppurata. Taaperoiden oma temppurata löytyy painisalista.

Lisäksi tapahtumassa on suosittu lastentarvikekirpputori ja kahvio.

Huom. Tulethan lähialueilta kävellen tai pyörällä, sillä parkkipaikka saattaa ruuhkautua.

Vielä muutama kirppispaikka vapaana

Varaa myyntipaikkasi Emmi Aalto-Riihiaholta joko sähköpostitse emmi.avon(at)gmail.com tai tekstiviestitse 0400 765 878.

Haluamme tarjota myyntipaikan MLL Etelä-Valkealan jäsenille etuhintaan 5 €, muille 10 €. Mikäli haluat liittyä jäseneksi ja tukea samalla toimintaamme, onnistuu se tästä.

Ota oma pöytä mukaan tai nouda lainapöytä Valkealatalon varastosta.

Tervetuloa koko perhe!

Yhteistyössä ja tapahtumaa tukemassa